Lediga jobb som Upphandlare i Falkenberg

Se lediga jobb som Upphandlare i Falkenberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Falkenberg som finns hos arbetsgivaren.

Upphandlare med verksamhetsledaruppdrag

Ansök    Okt 14    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.  Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mån... Visa mer
Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. 

Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en hållbar utveckling. 

Inköps- och upphandlingsavdelningen består idag av 13 personer. Förutom sex andra upphandlare och en chef för inköp och upphandling, har vi även en verksamhetsledare för e-handel, e-handelskoordinator, administratör inom e-handel, en inköpsanalytiker samt två utvecklingsledare inom hållbarhet. 

Till vårt team söker vi nu en upphandlare med verksamhetsledaruppdrag som tillsammans med oss vill stärka och bidra till genomförande av goda hållbara affärer.

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med kompetenta och trevliga kollegor som stöttar och hjälper varandra. En bra arbetsmiljö med hög grad av arbetsglädje är prioriterat och vi vill att våra medarbetare har balans mellan arbete och fritid.

Låter det intressant? Välkommen att söka jobbet!

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som upphandlare med verksamhetsledaruppdrag innebär ett stimulerande, utvecklande och roligt arbete där du kommer att erbjudas utmanande och engagerande arbetsuppgifter med möjlighet att göra stor skillnad samt möjlighet att utveckla dig och vår verksamhet inom området inköp och upphandling med fokus på affärsmässighet. I rollen ingår att aktivt arbeta och komma med utvecklings- samt förbättringsförslag på hur vi kan utveckla våra processer kopplat till inköp och upphandling. 

Som upphandlare arbetar du som självständig projektledare och bistår våra förvaltningar och bolag i upphandlingar genom hela processen, från behovs- och marknadsanalys, upphandlingsstrategi samt upphandlingsarbetet. Att samordna upphandlingar med andra kommuner i länet är också en del som ryms inom upphandlaruppdraget. En aktiv och kontinuerlig avtalsuppföljning samt rådgivning i upphandlings- och avtalsfrågor till kommunkoncernens olika verksamheter ingår även det i rollen.

I ditt verksamhetsledaruppdrag arbetar du tillsammans med verksamhetschefen i att samordna och fördela arbetsuppgifter inom upphandlingsområdet. Du verkar som ett tryggt stöd och bollplank för kollegor i det dagliga arbetet. Tillsammans med övriga kollegor på avdelningen driver och utvecklar du rutiner och arbetssätt som stärker kvaliteten i vår leverans gentemot både interna och externa parter.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har flerårig arbetslivserfarenhet av offentlig upphandling, där du självständigt genomfört egna upphandlingar. Du har erfarenhet av att leda team, projekt eller verksamhet. Har du erfarenhet av avtalsuppföljning är detta ett plus. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren anser jämförbar.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är prestigelös, utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer.

Du trivs med att arbeta tillsammans med andra och ser värdet i att samarbeta och dela dina erfarenheter, idéer och tankar med kollegor för att stärka gruppens samlade kompetens. Ditt arbetssätt är konsultativt och inlyssnande, där du uppvisar god kommunikativ förmåga såväl muntligen som skriftligen. Du har förmåga att skapa engagemang och ansvarstagande i gruppen. Du uppmuntrar till dialog och delaktighet och ser inkludering som en naturlig del i arbetet.

Du är bekväm med att delta i och leda olika forum med både interna och externa aktörer. Då du kommer att ha många olika kontaktytor både internt med kommunens förvaltningar/bolag men också externt med leverantörer är det viktigt att du har god förmåga att förklara det du vill förmedla ur olika perspektiv och för olika målgrupper. Du är van att presentera underlag, information och idéer såväl muntligt som skriftligt. 

Vi kommer att fästa stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare med inriktning mot IT

Ansök    Dec 9    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mång... Visa mer
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.

Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en hållbar utveckling.

Vi är idag en avdelning bestående av 11 personer. Förutom fem andra upphandlare och en chef för inköp och upphandling, har vi även två e-handelsutvecklare, en inköpsanalytiker samt två utvecklingsledare inom hållbarhet. Till vårt team söker vi nu en upphandlare som tillsammans med oss vill stärka och bidra till genomförande av goda hållbara affärer.

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med kompetenta och trevliga kollegor som stöttar och hjälper varandra. En bra arbetsmiljö med hög grad av arbetsglädje är prioriterat och vi vill att våra medarbetare har balans mellan arbete och fritid. Låter det intressant? Välkommen att söka jobbet!

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som upphandlare innebär ett stimulerande, utvecklande och roligt arbete där du kommer att erbjudas utmanande och engagerande arbetsuppgifter med möjlighet att göra stor skillnad och möjlighet att utveckla dig och vår verksamhet inom området inköp och upphandling med fokus på affärsmässighet. I rollen ingår att aktivt arbeta och komma med utvecklings- samt förbättringsförslag på hur vi kan utveckla våra processer kopplat till inköp och upphandling.

Som upphandlare arbetar du som självständig projektledare och bistår våra förvaltningar och bolag i upphandlingar genom hela processen, från behovs- och marknadsanalys, upphandlingsstrategi samt upphandlingsarbetet. Att samordna upphandlingar med andra kommuner i länet är också en del som ryms inom upphandlaruppdraget. En aktiv och kontinuerlig avtalsuppföljning samt rådgivning i upphandlings- och avtalsfrågor till kommunkoncernens olika verksamheter ingår även det i rollen.

Dialogen med våra förvaltningar, bolag och leverantörer är A och O och är ett viktigt inslag i din vardag.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har god erfarenhet av offentlig upphandling. Har du erfarenhet av avtalsuppföljning är detta ett plus. Du ska ha erfarenhet av upphandling och upphandlingsarbete samt genomfört egna upphandlingar. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren anser jämförbar.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är prestigelös, utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer.

Du trivs med att arbeta tillsammans med andra och ser värdet i att samarbeta och dela dina erfarenheter, idéer och tankar med kollegor för att stärka gruppens samlade kompetens. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Du har ett kreativt sinne och kan hitta nya sätt att tänka och genom det kan du inspirera och motivera andra. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang och ser inkludering som en naturlig del i arbetet.

Du är bekväm med att delta i och leda olika forum med både interna och externa aktörer. Då du kommer att ha många olika kontaktytor både internt med kommunens förvaltningar/bolag men också externt med leverantörer är det viktigt att du har god förmåga att förklara det du vill förmedla ur olika perspektiv och för olika målgrupper. Du är van att presentera underlag, information och idéer såväl muntligt som skriftligt.

Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Intervjuer sker löpande så ansök redan idag.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare

Ansök    Mar 28    Vatten & Miljö i Väst AB    Upphandlare
Är du en engagerad och erfaren upphandlare som vill ta vårt upphandlings- och inköpsarbete till nya nivåer? Om du brinner för utveckling och har ett intresse för att skapa hållbara upphandlingar och inköp, så är tjänsten som Upphandlare hos oss på Vivab något för dig. Vi på Vivab jobbar helhjärtat för en hållbar framtid med rent och gott dricksvatten, friska vattendrag och minskat avfall. Vivab är ett kommunalt bolag och en viktig aktör inom grön samhäll... Visa mer
Är du en engagerad och erfaren upphandlare som vill ta vårt upphandlings- och inköpsarbete till nya nivåer? Om du brinner för utveckling och har ett intresse för att skapa hållbara upphandlingar och inköp, så är tjänsten som Upphandlare hos oss på Vivab något för dig.

Vi på Vivab jobbar helhjärtat för en hållbar framtid med rent och gott dricksvatten, friska vattendrag och minskat avfall. Vivab är ett kommunalt bolag och en viktig aktör inom grön samhällsutveckling som verkar i Falkenberg och Varberg. Vi vill förändra hur vi bygger våra samhällen och tar hand om våra resurser. Vi gör det genom att erbjuda hållbara vatten- och avfallstjänster och inspirera oss alla till en hållbar konsumtion. Tillsammans kan vi göra det möjligt!

ARBETSUPPGIFTER
Nu rustar vi Vivab

Vi rustar Vivab för att möta framtidens utmaningar med en tydlig styrning och ett effektivt stöd. Vi samlar därför viktiga centrala frågor under en stab med bland annat funktionen för upphandling och inköp. Som upphandlare på stabsavdelningen arbetar du med upphandlings- och inköpsfrågor för hela bolaget och i nära dialog med upphandlingsresurserna inom Falkenbergs och Varbergs kommun. Du kommer att få en viktig roll i att utveckla vårt upphandlingsarbete genom hela processen från behov till färdig anläggning.

Vad erbjuder rollen?

Som upphandlare på Vivab kommer du att ansvara för att samordna och leda upphandlings- och inköpsarbetet samt stödja verksamheterna med en tydlig styrning och ett systematiskt arbetssätt.

Arbetsuppgifter

- I dialog med berörda verksamheter inom bolaget stödja och genomföra upphandlingar och inköp.
- Att tillhandahålla och förse verksamheten med kompetenshöjande insatser och utbildningar.
- Säkra deltagande och kravställning i kommungemensamma ramavtalsupphandlingar och stödja den interna avtalsägaren av kommungemensamma ramavtal inom upphandling och inköp.
- Följa upp, utveckla och arbeta med ständiga förbättringar inom upphandlings- och inköpsprocesserna och tillse att styrande dokument är korrekta och uppdaterade.
- Ansvara för att avtalsdatabas är korrekt och uppdaterad.
- Säkra inhyrda upphandlingsresurser inom entreprenadrätt till verksamheterna.
- Samordnar Vivabspecifika ramavtal och stödjer verksamheten vid direktupphandling samt serviceavtal.
- Avtalsfrågor

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är redo att fortsätta utveckla vårt upphandlings- och inköpsarbete. Vi ser därför att du är en person som aktivt utforskar nya perspektiv inom ramarna för upphandlingsreglerna. Du har arbetat med kvalificerat upphandlingsarbete men är också van vid och trivs med att arbeta med lite mer rutinmässigt inköpsarbete.

Kvalifikationer
- Du har någon form av universitets- eller högskoleutbildning inom relevant område för att kunna äga processen för tjänsten.
- Du har flera års dokumenterad erfarenhet av upphandlings- och inköpsarbete inom offentlig förvaltning.
- Du har förmåga att arbeta på en strategisk nivå samtidigt som du är bekväm med och trivs med operativt arbete inom upphandling och inköp.
- Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och gärna också engelska.
- Du har kunskap om arbete i offentlig förvaltning och de lagar som reglerar verksamheten.
- Du är en teamspelare och har förmågan att samarbeta internt och externt. Placeringsort: Falkenberg och Varberg. Vi tillämpar flexibel arbetsplats vilket innebär möjlighet att arbeta på annan plats/hemifrån viss del av veckan.

Vi erbjuder en spännande och utvecklande arbetsplats med ett öppet och tillitsfullt klimat. En bra arbetsmiljö med hög grad av arbetsglädje ligger högt upp på vår agenda och vi vill att våra medarbetare har balans mellan arbete och fritid. Vi har ett gemensamt uppdrag att bygga en hållbar framtid, vilket skapar mening och motivation varje dag

ÖVRIGT
Fackliga representanter nås genom vår kundservice.
Telefonnummer: 0757 - 27 40 00 Visa mindre

Entreprenadupphandlare

Ansök    Okt 18    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Är du en engagerad och erfaren entreprenadupphandlare som vill ta vårt inköps- och upphandlingsarbete till nya nivåer? Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja är det just dig som vi söker! Som entreprenadupphandlare är du anställd på och ingår i avdelningen för inköp och upphandling i Falkenbergs kommun. Rollen är skräddarsydd för att stödja det kommunala bolaget Vivab so... Visa mer
Är du en engagerad och erfaren entreprenadupphandlare som vill ta vårt inköps- och upphandlingsarbete till nya nivåer? Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja är det just dig som vi söker!

Som entreprenadupphandlare är du anställd på och ingår i avdelningen för inköp och upphandling i Falkenbergs kommun. Rollen är skräddarsydd för att stödja det kommunala bolaget Vivab som levererar hållbara vatten- och avfallstjänster. Då bolaget gör stora investeringar inom anläggningar och ledningsnät är ditt stöd i entreprenadupphandling mycket viktig. Rollen kräver därför att du delar av arbetsveckan närvarar på Vivabs respektive kontor i Falkenberg och Varberg.

Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en hållbar utveckling.

Vi på inköps- och upphandlingsavdelningen i Falkenbergs kommun består av 11 personer. Förutom fem andra upphandlare och en chef för inköp och upphandling har vi även två e-handelsutvecklare, en inköpsanalytiker samt två utvecklingsledare inom hållbarhet.

På Vivab jobbar vi helhjärtat för en hållbar framtid med rent och gott dricksvatten, friska vattendrag och minskat avfall. Vivab är ett kommunalt bolag och en viktig aktör inom grön samhällsutveckling som verkar i Falkenberg och Varberg. Vi vill förändra hur vi bygger våra samhällen och tar hand om våra resurser. Vi gör det genom att erbjuda hållbara vatten- och avfallstjänster och inspirera oss alla till en hållbar konsumtion. Tillsammans kan vi göra det möjligt!

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med kompetenta och trevliga kollegor. En bra arbetsmiljö med hög grad av arbetsglädje är prioriterat och vi vill att våra medarbetare har balans mellan arbete och fritid. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som entreprenadupphandlare är ny och ger därför stora möjligheter till den som gillar utmaningar och att driva utveckling med fokus på affärsmässighet. Du bidrar med att utveckla våra processer kopplat till inköp och upphandling både på strategisk och operativ nivå. Du är rådgivare till verksamheterna inom upphandling och avtalsfrågor inom Vivab samt följer upp avtal.

Ytterligare exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

• i dialog med berörda verksamheter stödja och genomföra upphandlingar främst inom entreprenadområdet
• att tillhandahålla och förse verksamheten med kompetenshöjande insatser och utbildningar
• säkra deltagande och kravställning i kommungemensamma ramavtalsupphandlingar samt stödja den interna avtalsägaren av kommungemensamma ramavtal inom inköp och upphandling
• medverka i arbetet med att avtalsdatabasen är uppdaterad och korrekt
• stödja verksamheten vid direktupphandlingar samt serviceavtal

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är redo att utveckla vårt inköps- och upphandlingsarbete. Vi ser därför att du är en person som aktivt utforskar nya perspektiv inom ramarna för upphandlingsreglerna. Du har arbetat med kvalificerat upphandlingsarbete främst med inriktning mot entreprenad men är också van vid och trivs med att arbeta med mer rutinmässigt inköpsarbete. Du ska ha goda kunskaper om lagen om offentlig upphandling, AB 04, ABT 06 samt ABK09. Självklart har du genomfört egna upphandlingar. Erfarenhet från kommun och/eller kommunala bolag är meriterande. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren anser jämförbar.

Du har förmåga att arbeta på en strategisk nivå samtidigt som du är bekväm med och trivs med operativt arbete inom inköp och upphandling.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet. Det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är prestigelös, utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Du har ett kreativt sinne och kan hitta nya sätt att tänka och genom det kan du inspirera och motivera andra. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Inkludering är ett nyckelord.

Du är bekväm med att delta i och leda olika forum med både interna och externa aktörer. Då du kommer att ha många olika kontaktytor både internt med våra verksamheter men också externt med leverantörer är det viktigt att du har god förmåga att förklara det du vill förmedla ur olika perspektiv och för olika målgrupper. Du är van att presentera underlag, information och idéer såväl muntligt som skriftligt på svenska men gärna även med fördel på engelska.

Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Tjänsten är säkerhetsklassad och en säkerhetsprövning kommer att göras. Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag!

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare med inriktning mot IT

Ansök    Okt 18    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mång... Visa mer
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.

Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en hållbar utveckling.

Vi är idag en avdelning bestående av 11 personer. Förutom fem andra upphandlare och en chef för inköp och upphandling, har vi även två e-handelsutvecklare, en inköpsanalytiker samt två utvecklingsledare inom hållbarhet. Till vårt team söker vi nu en upphandlare med inriktning mot IT som tillsammans med oss vill stärka och bidra till genomförande av goda hållbara affärer.

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med kompetenta och trevliga kollegor som stöttar och hjälper varandra. En bra arbetsmiljö med hög grad av arbetsglädje är prioriterat och vi vill att våra medarbetare har balans mellan arbete och fritid. Låter det intressant? Välkommen att söka jobbet. Är du vår nya medarbetare?

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som upphandlare innebär ett stimulerande, utvecklande och roligt arbete där du kommer att erbjudas utmanande och engagerande arbetsuppgifter med möjlighet att göra stor skillnad och möjlighet att utveckla dig och vår verksamhet inom området inköp och upphandling med fokus på affärsmässighet. I rollen ingår att aktivt arbeta och komma med utvecklings- samt förbättringsförslag på hur vi kan utveckla våra processer kopplat till inköp och upphandling.

Som upphandlare med inriktningen IT arbetar du som självständig projektledare och bistår våra förvaltningar och bolag i upphandlingar av främst IT-relaterade tjänster och system genom hela processen, från behovs- och marknadsanalys, upphandlingsstrategi samt upphandlingsarbetet. Att samordna upphandlingar med andra kommuner i länet är också en del som ryms inom upphandlaruppdraget. En aktiv och kontinuerlig avtalsuppföljning samt rådgivning i upphandlings- och avtalsfrågor till kommunkoncernens olika verksamheter ingår även i rollen.

Dialogen med våra förvaltningar, bolag och leverantörer är A och O och är ett viktigt inslag i din vardag. Upphandlingar inom andra områden än IT kan också komma att bli aktuellt inom ramen för tjänsten.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har god erfarenhet av inköpsarbete och då främst inom IT-området. Har du erfarenhet av avtalsuppföljning är detta ett plus. Du ska ha erfarenhet av upphandling och upphandlingsarbete samt ha genomfört egna IT-upphandlingar, men även upphandlingar inom andra områden då detta kommer vara aktuellt inom ramen för tjänsten. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren anser jämförbar.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är prestigelös, utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Du har ett kreativt sinne och kan hitta nya sätt att tänka och genom det kan du inspirera och motivera andra. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Inkludering är ett nyckelord.

Du är bekväm med att delta i och leda olika forum med både interna och externa aktörer. Då du kommer att ha många olika kontaktytor både internt med kommunens förvaltningar/bolag men också externt med leverantörer är det viktigt att du har god förmåga att förklara det du vill förmedla ur olika perspektiv och för olika målgrupper. Du är van att presentera underlag, information och idéer såväl muntligt som skriftligt.

Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Intervjuer sker löpande så ansök redan idag.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare

Ansök    Nov 23    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Brinner du för goda affärer och kundrelationer? Vill du ha ett utvecklande och omväxlande arbete? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Inköp och upphandling är i ett spänna... Visa mer
Brinner du för goda affärer och kundrelationer? Vill du ha ett utvecklande och omväxlande arbete? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker!

Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.

Inköp och upphandling är i ett spännande skede och behöver nu stärkas upp med ytterligare en medarbetare.

Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en ekonomisk, social och ekologisk hållbar utveckling.

Vi är idag sju personer som arbetar på enheten för inköp och upphandling, vill du vara med och växa med oss?

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som upphandlare kommer du att planera och genomföra upphandlingar av varor och tjänster för kommunens förvaltningar och bolag samt samordna upphandlingar med andra kommuner i länet. Tjänsten omfattar rådgivning och stöd i upphandlings- och avtalsrelaterade frågor. Även arbete med uppföljning kan komma att bli aktuellt. Befattningen medför omfattande kontakter med interna uppdragsgivare, andra kommuner och leverantörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har god erfarenhet av inköpsarbete och har du erfarenhet av avtalsuppföljning är detta ett plus. Du ska ha erfarenhet av upphandling och upphandlingsarbete samt genomfört egna upphandlingar. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan likvärdig utbildning.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Rekrytering sker löpande så ansök redan idag.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen

Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning.

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare sökes till kommun i Kronoberg

Ansök    Dec 21    Veteranklubben AB    Upphandlare
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag. Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karri... Visa mer
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag.

Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karriärändring.  

Veteranklubben söker upphandlare till kommun  

Omfattning är heltid eller deltid  under ca 6 månader till att börja med. Rätt person kan sedan komma att erbjudas anställning t.v. direkt i kommunen.  Processerna går ibland snabbt, intresserade bör därför ansöka snarast.  
 
Vi söker nu dig som i första skedet vill axla konsultrollen 

Anställningsformer: Antingen anställd hos Veteranklubben eller inhyrd som underkonsult dvs. att du fakturerar överenskommet arvode, för ev. senare fast anställning hos kund.
 
Skicka din CV till länken nedan
Eller ring Connie Winsborn 072 313 88 00 för mer information
 
Lön/arvode: Ange löneanspråk i ansökan Visa mindre

Upphandlare

Ansök    Jan 16    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Är arbete i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för ... Visa mer
Brinner du för goda, hållbara affärer och kundrelationer? Är arbete i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker!

Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.

Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en hållbar utveckling. Till vårt team söker vi nu en upphandlare som tillsammans med oss vill stärka och bidra till genomförande av goda hållbara affärer.

Är du vår nya medarbetare?

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som upphandlare innebär ett stimulerande, utvecklande och roligt arbete där du kommer att erbjudas utmanande och engagerande arbetsuppgifter med möjlighet att göra stor skillnad. Här får du möjlighet att utveckla dig och vår verksamhet inom området inköp och upphandling med fokus på affärsmässighet. I rollen ingår att aktivt arbeta och komma med utvecklings- och förbättringsförslag på hur vi kan utveckla våra processer kopplat till inköp och upphandling.

Som upphandlare arbetar du som självständig projektledare och bistår våra förvaltningar och bolag i upphandlingar av främst varor och tjänster genom hela processen, från behovs- och marknadsanalys, upphandlingsstrategi samt upphandlingsarbetet. Att samordna upphandlingar med andra kommuner i länet är också en del som ryms inom upphandlaruppdraget. En aktiv och kontinuerlig avtalsuppföljning samt rådgivning i upphandlings- och avtalsfrågor till kommunkoncernens olika verksamheter ingår även det i rollen.

Dialogen med våra förvaltningar, bolag och leverantörer är A och O och är ett viktigt inslag i din vardag.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har god erfarenhet av inköpsarbete och har du erfarenhet av avtalsuppföljning är detta ett plus. Du ska ha erfarenhet av upphandling och upphandlingsarbete samt genomfört egna upphandlingar. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning som arbetsgivaren anser jämförbar.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Du har ett kreativt sinne och kan hitta nya sätt att tänka och genom det kan du inspirera och motivera andra. Du uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Inkludering är ett nyckelord.

Du är bekväm med att delta i och leda olika forum med både interna och externa aktörer. Då du kommer att ha många olika kontaktytor både internt med kommunens förvaltningar/bolag men också externt med leverantörer är det viktigt att du har god förmåga att förklara det du vill förmedla ur olika perspektiv och för olika målgrupper. Du är van att presentera underlag, information och idéer såväl muntligt som skriftligt.

Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Intervjuer sker löpande så ansök redan idag.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen

Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare

Ansök    Okt 25    Falkenbergs kommun    Upphandlare
Brinner du för goda affärer och kundrelationer? Vill du ha ett utvecklande och omväxlande arbete? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker! Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Inköp och upphandling är i ett spänna... Visa mer
Brinner du för goda affärer och kundrelationer? Vill du ha ett utvecklande och omväxlande arbete? Arbeta i team är ditt sätt att arbeta? Om svaret på frågorna är ja så är det just dig som vi söker!

Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid.

Inköp och upphandling är i ett spännande skede och behöver under en begränsad period stärkas med ytterligare en medarbetare.

Årligen köper Falkenbergs kommun in varor, tjänster och entreprenader för mångmiljonbelopp. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt inköps- och upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en ekonomisk, social och ekologisk hållbar utveckling.

Vi är idag sju personer som arbetar på enheten för inköp och upphandling, vill du vara med och växa med oss?

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som upphandlare kommer du att planera och genomföra upphandlingar av varor och tjänster för kommunens förvaltningar och bolag samt samordna upphandlingar med andra kommuner i länet. Tjänsten omfattar rådgivning och stöd i upphandlings- och avtalsrelaterade frågor. Även arbete med uppföljning kan komma att bli aktuellt. Befattningen medför omfattande kontakter med interna uppdragsgivare, andra kommuner och leverantörer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har god erfarenhet av upphandling och upphandlingsarbete och vi ser gärna att du genomfört upphandlingar av olika storlek och art. Har du även erfarenhet av inköpsarbete är detta ett plus. Vi ser också att du har utbildning på högskole-/universitetsnivå eller yrkeshögskola inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan likvärdig utbildning.

Din tidigare erfarenhet inom området gör att du snabbt kan komma in i arbetet och det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Då arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet, konstruktiv problemlösning och affärsmässighet är det en förutsättning att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Ditt arbetssätt är konsultativt och du har en god kommunikativ förmåga, såväl muntligen som skriftligen. Vi kommer att fästa stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Rekrytering sker löpande så ansök redan idag.

Vi ber dig som sökande att ansvara för dokumentation av din kompetens på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer. Visa mindre

Upphandlare sökes till kommun i Halland

Ansök    Okt 25    Veteranklubben AB    Upphandlare
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag. Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karri... Visa mer
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag.

Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karriärändring.  

Veteranklubben söker upphandlare till kommun i Halland

Omfattning är heltid eller deltid  under ca 6 månader till att börja med. Rätt person kan sedan komma att erbjudas anställning t.v. direkt i kommunen.  Processerna går ibland snabbt, intresserade bör därför ansöka snarast.  
 
Vi söker nu dig som i första skedet vill axla konsultrollen 

Anställningsformer: Antingen anställd hos Veteranklubben eller inhyrd som underkonsult dvs. att du fakturerar överenskommet arvode, för ev. senare fast anställning hos kund.
 
Skicka din CV till länken nedan
Eller ring Connie Winsborn 072 313 88 00 för mer information
 
Lön/arvode: Ange löneanspråk i ansökan Visa mindre

Upphandlare sökes till kommun i Småland

Ansök    Nov 10    Veteranklubben AB    Upphandlare
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag. Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karri... Visa mer
Veteranklubben AB arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting. Veteranklubben AB är Golden Partners och rekryteringspartner till några av Sveriges största utbildningsföretag.

Veteranklubben arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, organisationsutveckling, utbildningsverksamhet, ledning och utvecklingsarbete i kommuner, Search och Headhunting samt Karriärändring.  

Veteranklubben söker upphandlare till kommun i Småland

Omfattning är heltid eller deltid  under ca 6 månader till att börja med. Rätt person kan sedan komma att erbjudas anställning t.v. direkt i kommunen.  Processerna går ibland snabbt, intresserade bör därför ansöka snarast.  
 
Vi söker nu dig som i första skedet vill axla konsultrollen 

Anställningsformer: Antingen anställd hos Veteranklubben eller inhyrd som underkonsult dvs. att du fakturerar överenskommet arvode, för ev. senare fast anställning hos kund.
 
Skicka din CV till länken nedan
Eller ring Connie Winsborn 072 313 88 00 för mer information
 
Lön/arvode: Ange löneanspråk i ansökan Visa mindre

Tender & Master Data Administrator

Ansök    Sep 11    Unident AB    Upphandlare
Unident har utvecklat tandvården med innovativa lösningar sedan 1992, och det tänker vi fortsätta med. Vårt mål är att göra tandvården bättre samt vardagen lite enklare och roligare för hela tandvårdsteamet. Genom att tänka i nya banor och vara lyhörda för tandvårdens och patienternas behov har vi introducerat många av de mest innovativa lösningarna inom branschen under de senaste 25 åren. Vår roll är att utmana tandvårdsteam att inte fastna i inkörda hjul... Visa mer
Unident har utvecklat tandvården med innovativa lösningar sedan 1992, och det tänker vi fortsätta med. Vårt mål är att göra tandvården bättre samt vardagen lite enklare och roligare för hela tandvårdsteamet. Genom att tänka i nya banor och vara lyhörda för tandvårdens och patienternas behov har vi introducerat många av de mest innovativa lösningarna inom branschen under de senaste 25 åren. Vår roll är att utmana tandvårdsteam att inte fastna i inkörda hjulspår utan istället locka till förändring. Unident har verksamhet i 4 länder: Sverige, Norge, Danmark och Finland. Kontor i Stockholm, Västerås, Horten, Köpenhamn, Helsingfors och med huvudkontor i Falkenberg. Ca 200 medarbetare arbetar inom koncernen som omsätter 570 miljoner kronor.

 

Dina arbetsuppgifter:

 

I rollen som Tender & Master Data Administrator ansvarar du för administrationen kring upphandlingsprocessen. Du kommer tillsammans med upphandlingsansvarig att utföra och driva upphandlingsprojekt, såväl offentliga som privata, och skapa färdiga offertunderlag. Du ansvar också för att uppdatera, kontrollera och korrigera artikeldata i vårt affärssystem samt skapa och uppdatera kundprislistor.  Rollen inkluderar även framtagande av rapporter och statistik till våra leverantörer samt produktchefer.  

 

Din profil:

 

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller inköp, alternativt 3-5 års erfarenhet av liknande befattning. Grundläggande kunskap i LOU är meriterande. Du har en god datorvana och mycket goda kunskaper i Office, då främst i Excel. Vidare har du också en god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift och du är lika bekväm i att uttrycka dig på engelska som på svenska.

Som person är du drivande, engagerad och målinriktad. Vidare är du analytisk, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som i ett team.  

Vi erbjuder:

 

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader.

Omfattning: Heltid 100%

Placering: Falkenberg

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk i ansökan

Förmåner: Kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, personalrabatter samt trivselaktiviteter.

 

Vi värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

 

Ansökan:

Välkommen att söka tjänsten via vår hemsida www.unident.se. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då vi tillämpar löpande urval, dock senast 2020-09-30 Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carola Sturesson, Chief Product Officer på: [email protected]

 

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre