Lediga jobb som Ekonomikonsult i Falkenberg

Se lediga jobb som Ekonomikonsult i Falkenberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Falkenberg som finns hos arbetsgivaren.

Ekonom

Välkommen till Sveriges äldsta familjeföretag! Fröet till det som idag är Bertegruppen såddes redan 1569 då anfäder till familjen Stenström tog över driften av Berte Qvarn i Slöinge, Halland. Det gör Bertegruppen till Sveriges äldsta familjeföretag och idag är 14:e generationen verksam. Företagsgruppen består av Berte Qvarn, SIA Glass, Berte Gård, BERTEBOS Stiftelse ochBerte Museum. För mer information om Bertegruppen se: www.bertegruppen.se Nu söker vi en... Visa mer
Välkommen till Sveriges äldsta familjeföretag! Fröet till det som idag är Bertegruppen såddes redan 1569 då anfäder till familjen Stenström tog över driften av Berte Qvarn i Slöinge, Halland. Det gör Bertegruppen till Sveriges äldsta familjeföretag och idag är 14:e generationen verksam. Företagsgruppen består av Berte Qvarn, SIA Glass, Berte Gård, BERTEBOS Stiftelse ochBerte Museum. För mer information om Bertegruppen se: www.bertegruppen.se
Nu söker vi en Ekonom
Är du en prestigelös och flexibel person som trivs med en varierad ekonomiroll? Nu söker vi en driven ekonom som vill arbeta verksamhetsnära inom företagsgruppen. Du kommer vara anställd i Bertegruppen men rollen omfattar även ansvarsområden i de andra bolagen, framför allt Berte Gård och SIA Glass.
I dina arbetsuppgifter ingår:
Löpande redovisning
Års- och periodbokslut
Utföra/genomföra årsredovisningar, deklarationer och bokslut
Budget- och prognosarbete
Kostnads- och likviditetsuppföljning
Investeringskalkyler
Koncernrapportering
Behjälplig i klimatberäkningar och hållbarhetsrapportering
Administrera styrelsematerial
Kontaktperson för externa intressenter

Du har några års erfarenhet inom redovisning och god kännedom om gällande regelverk. Du har en högskoleutbildning inom ekonomi och ett intresse för den gröna näringen eller livsmedelsproduktion. Du är en van affärssystemanvändare och vi ser gärna att du tar egna initiativ till förbättringar.
För att trivas tror vi du är självgående, flexibel och har en stark vilja att utvecklas. Du har förmågan att prioritera för att kunna ställa om mellan de olika bolagen i gruppen.
Vi kan erbjuda dig en utmanande och utvecklande roll i en trevlig arbetsmiljö på den halländska landsbygden. Du rapporterar till VD i Bertegruppen.
I denna rekrytering samarbetar Bertegruppen med Nilsson & Mossberger. Har du frågor kring tjänsten tveka inte att ta kontakt med Carin Mossberger: 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391. Vi ser fram emot din ansökan snarast.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Projektekonom till Cretec i Halmstad

Om företaget Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt! Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostn... Visa mer
Om företaget
Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt!

Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostnadseffektivitet och energieffektivitet strävar Cretec efter att skapa de mest driftsäkra och optimala förutsättningarna för system inom fastigheter.

Dina arbetsuppgifter
Som projektekonom hos oss är du expert på att hantera ekonomiska aspekter i spännande projekt. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och arbeta tätt tillsammans med kollegorna. Vi söker någon med passion för ekonomi, som är en strategisk tänkare och problemlösare.

Ditt ansvarsområde innebär fakturahantering, in- och utbetalningar samt påminnelser. Du kommer genomföra prognosgenomgångar med samtliga projektledare och även vara involverad i ekonomiska rapporteringar. Det ingår även att hantera marknadsföring samt sociala medier och uppdatera företagets hemsida. Du kommer även att vara involverad i ansökningar och vara behjälplig vid nyanställningar.

Resor till Cretecs andra anläggninar i Gislaved och Växjö kan förekomma.

Din profil
För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har erfarenhet av ekonomiarbete, helst inom byggföretag. Du bör ha goda kunskaper inom budgetering och redovisning samt en relevant utbildning inom ekonomi/företagsekonomi eller liknande område. Vi värdesätter noggrannhet, analytiskt tänkande och öga för detaljer. Du ska ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska.

Om oss
Cretecs samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Det innebär att du till en början kommer anställas på Premier och sedan gå över till kund om allt känns bra för båda parter. Har du frågor, så tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Alexandra via e-post: [email protected]. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. 
Välkommen med din ansökan!

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. 

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt! Visa mindre

Projektekonom till Cretec i Halmstad

Om företaget Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt! Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostn... Visa mer
Om företaget
Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt!

Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostnadseffektivitet och energieffektivitet strävar Cretec efter att skapa de mest driftsäkra och optimala förutsättningarna för system inom fastigheter.

Dina arbetsuppgifter
Som projektekonom hos oss är du expert på att hantera ekonomiska aspekter i spännande projekt. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och arbeta tätt tillsammans med kollegorna. Vi söker någon med passion för ekonomi, som är en strategisk tänkare och problemlösare. Du är detaljorienterad men har alltid det större perspektivet i åtanke. Dessutom är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och kommunicera med olika intressenter.

Ditt ansvarsområde innebär fakturahantering, in- och utbetalningar samt påminnelser. Du kommer genomföra prognosgenomgångar med samtliga projektledare och även vara involverad i ekonomiska rapporteringar. Det ingår även att hantera marknadsföring samt sociala medier och uppdatera företagets hemsida. Du kommer även att vara involverad i ansökningar och vara behjälplig vid nyanställningar.

Resor till Cretecs andra anläggninar i Gislaved och Växjö kan förekomma.

Din profil
För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har erfarenhet av ekonomiarbete, helst inom byggföretag. Du bör ha goda kunskaper inom budgetering och redovisning samt en relevant utbildning inom ekonomi/företagsekonomi eller liknande område. Vi värdesätter noggrannhet, analytiskt tänkande och öga för detaljer. Du ska ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska.

Om oss
Cretecs samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Det innebär att du till en början kommer anställas på Premier och sedan gå över till kund om allt känns bra för båda parter. Har du frågor, så tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Alexandra via e-post: [email protected]. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 26/11. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. 
Välkommen med din ansökan!

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. 

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt! Visa mindre

Projektekonom till Cretec i Halmstad

Om företaget Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt! Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom fastighetsbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på... Visa mer
Om företaget
Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt!

Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom fastighetsbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostnadseffektivitet och energieffektivitet strävar Cretec efter att skapa de mest driftsäkra och optimala förutsättningarna för system inom fastigheter.

Dina arbetsuppgifter
Som projektekonom hos oss är du expert på att hantera ekonomiska aspekter i spännande projekt. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och arbeta tätt tillsammans med kollegorna. Vi söker någon med passion för ekonomi, som är en strategisk tänkare och problemlösare. Du är detaljorienterad men har alltid det större perspektivet i åtanke. Dessutom är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och kommunicera med olika intressenter.

Ditt ansvarsområde innebär fakturahantering, in- och utbetalningar samt påminnelser. Du kommer genomföra prognosgenomgångar med samtliga projektledare och även vara involverad i ekonomiska rapporteringar. Det ingår även att hantera marknadsföring samt sociala medier och uppdatera företagets hemsida. Du kommer även att vara involverad i ansökningar och vara behjälplig vid nyanställningar.

Resor till Cretecs andra anläggninar i Gislaved och Växjö kan förekomma.

Din profil
För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har erfarenhet av ekonomiarbete, helst inom byggföretag. Du bör ha goda kunskaper inom budgetering och redovisning samt en relevant utbildning inom ekonomi/företagsekonomi eller liknande område. Vi värdesätter noggrannhet, analytiskt tänkande och öga för detaljer. Du ska ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska.

Om oss
Cretecs samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Det innebär att du till en början kommer anställas på Premier och sedan gå över till kund om allt känns bra för båda parter. Har du frågor, så tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Alexandra via e-post: [email protected]. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 26/11. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. 
Välkommen med din ansökan!

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. 

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt! Visa mindre

Projektekonom till Cretec i Halmstad

Om företaget Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt! Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostn... Visa mer
Om företaget
Vill du vara en del av vårt framgångsrika team som projektekonom hos Cretec? Ta chansen att arbeta i en spännande miljö där du får möjlighet att utveckla din kompetens och bidra till vår kunds framgång. Ansök idag och bli en viktig länk i vår fortsatta tillväxt!

Vi rekryterar åt Cretec AB som är en ledande aktör inom byggbranschen och erbjuder skräddarsydda lösningar inom värme & sanitet, ventilation, kyla, styr och teknik. Med fokus på kostnadseffektivitet och energieffektivitet strävar Cretec efter att skapa de mest driftsäkra och optimala förutsättningarna för system inom fastigheter.

Dina arbetsuppgifter
Som projektekonom hos oss är du expert på att hantera ekonomiska aspekter i spännande projekt. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och arbeta tätt tillsammans med kollegorna. Vi söker någon med passion för ekonomi, som är en strategisk tänkare och problemlösare. Du är detaljorienterad men har alltid det större perspektivet i åtanke. Dessutom är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och kommunicera med olika intressenter.

Ditt ansvarsområde innebär fakturahantering, in- och utbetalningar samt påminnelser. Du kommer genomföra prognosgenomgångar med samtliga projektledare och även vara involverad i ekonomiska rapporteringar. Det ingår även att hantera marknadsföring samt sociala medier och uppdatera företagets hemsida. Du kommer även att vara involverad i ansökningar och vara behjälplig vid nyanställningar.

Resor till Cretecs andra anläggninar i Gislaved och Växjö kan förekomma.

Din profil
För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har erfarenhet av ekonomiarbete, helst inom byggföretag. Du bör ha goda kunskaper inom budgetering och redovisning samt en relevant utbildning inom ekonomi/företagsekonomi eller liknande område. Vi värdesätter noggrannhet, analytiskt tänkande och öga för detaljer. Du ska ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska.

Om oss
Cretecs samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Det innebär att du till en början kommer anställas på Premier och sedan gå över till kund om allt känns bra för båda parter. Har du frågor, så tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Alexandra via e-post: [email protected]. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 26/11. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. 
Välkommen med din ansökan!

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. 

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt! Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Maj 23    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Flytande svenska & engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Erfarenhet av... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Flytande svenska & engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Erfarenhet av bokslut & årsredovisning Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Maj 25    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Flytande svenska & engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Erfarenhet av... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Flytande svenska & engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Erfarenhet av bokslut & årsredovisning Visa mindre

Ekonomiadministratör för omgående start till kund i Falkenberg

Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet inom löpande ekonomi, fakturahantering och administration och vill bredda ditt nätverk och din kunskapsbank? Då är det dig vi söker! Om företaget Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av oss på Effektiv och arbetar som konsult hos vår kund i norra Falkenberg. Vad erbjuder rollen? I din roll som ekonomiadministratör hos vår kund i Falkenberg kommer du arbeta i en bred roll med flera var... Visa mer
Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet inom löpande ekonomi, fakturahantering och administration och vill bredda ditt nätverk och din kunskapsbank?
Då är det dig vi söker!

Om företaget
Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av oss på Effektiv och arbetar som konsult hos vår kund i norra Falkenberg.

Vad erbjuder rollen?
I din roll som ekonomiadministratör hos vår kund i Falkenberg kommer du arbeta i en bred roll med flera varierade uppgifter och vara en stark spelare i den dagliga verksamheten med flera kontaktytor och härliga kollegor med arbetsuppgifter som:
- Hantering av inkommande samtal
- Sköta kund- och leverantörsreskontra
- Hantera bokslutsarbete vid månadsskifte
- Sammanställa månadsinventering/avräkningshantering
- Göra transportbokning med tillhörande uppföljning

Tjänsten är på heltid, måndag- fredag under klassiska kontorstider. Uppdraget är tänkt att starta omgående enligt överenskommelse med arbete under sommaren och med varaktighet till 1/9. För rätt person finns möjlighet till förlängning och / eller övertagande till kund.

Vem är du?
För att vara den vi söker tror vi att du är en samarbetsvillig, strukturerad och ordningsam person som värdesätter nära samarbeten och en öppen dialog. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet men tror också att du:
- Har erfarenhet av att arbeta med löpande ekonomihantering, fakturor, månadsbokslut och/ eller administration sedan tidigare.
- Har relevant utbildning med inriktning mot ekonomi.
- Trivs i en varierad roll med ansvar.
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift med kunskaper i engelska.
- Har god system- och datorvana. Det upplevs meriterande med erfarenheter inom Microsoft Dynamics AX, men är inget krav.

Vidare tror vi att du alltid strävar efter att leverera en god kvalitet, har en hög servicekänsla och en nyfiken inställning som gör att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetar proaktivt.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och vara uthyrd som konsult till kundföretaget under uppdraget.

Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jessica Andersson på [email protected] / 0735-127257.

Sökord
Ekonomiadministratör, Ekonomiassistent, månadsbokslut, kundreskontra, leverantörsreskontra, Effektiv, Falkenberg Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Maj 11    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du ren svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Ren svenska & flytande engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Kan göra 50 bo... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du ren svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Ren svenska & flytande engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Kan göra 50 bokslut under en månad Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Maj 15    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Flytande svenska & engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Kan göra 50 b... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Flytande svenska & engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Kan göra 50 bokslut under en månad Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Maj 17    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Flytande svenska & engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Kan göra 50 b... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Flytande svenska & engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Kan göra 50 bokslut under en månad Visa mindre

Jobba Som Projektledare

Ansök    Jan 10    Getdet AB    Ekonomikonsult
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare! Pratar du ren svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Grundlön ? Utbildning & mentorskap Krav: ? Ren svenska & flytande engelska ? Duktig på kundkontakt & merförsäljning ? Erfarenhet av ... Visa mer
Sök jobbet som projektledare på Offshore It för att jobba som projektledare!
Pratar du ren svenska & vill jobba som projektledare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet ringer Offshore It dig dagen efter för en snabb telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få jobbet & jobba som projektledare. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Grundlön
? Utbildning & mentorskap
Krav:
? Ren svenska & flytande engelska
? Duktig på kundkontakt & merförsäljning
? Erfarenhet av bokslut & årsredovisning Visa mindre

Kundrådgivare till Swedbanks kundcenter i Halmstad!

Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå ett härligt team av kollegor där du arbetar både med privat- och företagsärenden. Ditt engagemang för att skapa nöjda kunder genomsyrar hela arbetet och ditt främsta fokus är att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. OM TJÄNSTEN Just nu söker vi på Academic Work för Swedbanks räkning nya medarbetare till deras kundcenter! Som kundrådgivare är dina arbetuppgifter varierande med ett huvudsakli... Visa mer
Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå ett härligt team av kollegor där du arbetar både med privat- och företagsärenden. Ditt engagemang för att skapa nöjda kunder genomsyrar hela arbetet och ditt främsta fokus är att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder.

OM TJÄNSTEN
Just nu söker vi på Academic Work för Swedbanks räkning nya medarbetare till deras kundcenter! Som kundrådgivare är dina arbetuppgifter varierande med ett huvudsakligt fokus på att hjälpa kunden att lösa sina problem.
Du arbetar i första hand med telefon men det förekommer även kommunikation i skrift. Kundrådgivaren hjälper kunder med frågor gällande Swedbanks produkter, tjänster samt guidar kunder i bankens digitala kanaler.

Du erbjuds


* Arbete på ett attraktivt företag
som har ett stort samhällsengagemang där de bland annat engagerar sig i Ung Ekonomi samt utbildar i Digitala Tjänster.
* Interna utbildningar
* Goda möjligheter till ett långsiktigt samarbete


ARBETSUPPGIFTER
* Hantera privat- och företagsärenden
* Supportera kunder och guida i hur de digitala tjänsterna bäst används
* Eskalera mer komplexa ärenden till rätt avdelning
* Erbjuda finansiell rådgivning genom att analysera och utvärdera exempelvis placeringsalternativ

VI SÖKER DIG SOM
* Har ca 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter så som admin/telefoni
* Generalistkunskap inom supportering/rådgivning
* Har en genomförd gymnasieutbildning
* Intresse för försäljning och kundservice

Som person är du:


* Pedagogisk
* Initiativtagande
* Analytisk
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående/ enligt ö.k.
* Omfattning: Heltid med goda chanser till ett långsiktigt samarbete
* Arbetstider: Öppettiderna för kundcentret är mellan 6:45-20:30, alla dagar i veckan förutom röda dagar då kontoret är stängt. Det förekommer helgarbete ungefär en gång var 5:e vecka. Du kommer ha möjlighet att till en viss grad påverka vilka dagar och tider du arbetar
* Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras under processens gång
* Placering: Storgatan 8, Halmstad
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Swedbanks önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Kontorsansvarig Ullared - Auktoriserad revisor eller redovisningskonsult

Vi söker nu dig som vill vara med och driva vårt kontor i Ullared framåt. Vi ser att du antingen är auktoriserad revisor eller redovisningskonsult med ett driv för affärsutveckling. Kontoret i Ullared har funnits i ett antal år och det finns en stabil grund att stå på, men nu vill vi tillsammans med dig ta nästa steg och utöka verksamheten ytterligare. I ditt team kommer en rad kompetenta och drivna kollegor ingå, vilka befinner sig i Halmstad och Ängelhol... Visa mer
Vi söker nu dig som vill vara med och driva vårt kontor i Ullared framåt. Vi ser att du antingen är auktoriserad revisor eller redovisningskonsult med ett driv för affärsutveckling.
Kontoret i Ullared har funnits i ett antal år och det finns en stabil grund att stå på, men nu vill vi tillsammans med dig ta nästa steg och utöka verksamheten ytterligare. I ditt team kommer en rad kompetenta och drivna kollegor ingå, vilka befinner sig i Halmstad och Ängelholm. Dessa kommer vara en stor del av din vardag och stötta dig i resan. Tjänsten är perfekt för dig som arbetat några år och nu vill ta nästa steg i att vara med och utveckla en verksamhet. Vi ser att du kan närvara på Ullaredskontoret minst 2-3 dagar i veckan.
Arbetsuppgifterna innefattar utöver att jobba som rådgivare, revisor/redovisningskonsult följande:
Arbeta långsiktigt mot målen i LR Akridis affärsplan.
Marknadsbearbetning för att utöka vår marknadsandel i Ullared med omnejd.
Inledande möte med nya kunder.
Enklare personalfrågor.
Hantera administrativa frågor gällande kontoret i Ullared.
Löpande rapportering till verksamhetsansvarig på LR Akridi.


Låter detta som något för dig. Hör av dig direkt då rekrytering sker löpande.
Välkommen, här finns en plats för dig!
Om oss:
LR Akridi erbjuder tjänster inom revision, redovisning, rådgivning och lön. Vi är en byrå som vill ligga i framkant inom våra affärsområden och jobbar kontinuerligt med att utveckla våra medarbetare och vårt tjänsteutbud. Rådgivningsområdet ökar och här fokuserar vi bla på bolagsfrågor, skatter, ekonomichefstjänster, stöd till styrelser, digitalisering mm.
Våra kunder är främst små och medelstora ägarledda företag. Vi jobbar nära dem vilket innebär att du behöver vara engagerad, tillgänglig och serviceminded. Du får stort eget ansvar men också en viktig roll som teamspelare.
När vi säger ”kom hem till LR” så menar vi det. Arbetsplatsen ska vara en plats att känna sig hemma på, och vi sätter stor vikt vid att du ska må bra och har möjlighet att hitta en bra balans mellan jobb och fritid. LR Akridi ägs och drivs av oss som jobbar här. Vi har kontor i Halmstad, Ängelholm och i Ullared. I dag består vi av ett team på cirka 30 personer, varav många är delägare. Att bli delägare kan vara en målsättning om det är intressant.
Vi är en del av nätverket LR Revision & Redovisning vilket ger oss en möjlighet att jobba lokalt och nära kunderna – och samtidigt få kraft av alla de fördelar som en stor organisation ger.
Här kan du läsa mer om oss och vårt erbjudande inom revision, redovisning och rådgivning.
Maila CV och personligt brev till [email protected]. Rekryteringen kommer att ske löpande så ansök redan i dag! Visa mindre

Kundrådgivare till Swedbanks kundcenter i Halmstad!

Ansök    Sep 18    Academic Work Sweden AB    Ekonomikonsult
Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå ett härligt team av kollegor där du arbetar både med privat- och företagsärenden. Ditt engagemang för att skapa nöjda kunder genomsyrar hela arbetet och ditt främsta fokus är att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. OM TJÄNSTEN Just nu söker vi på Academic Work för Swedbanks räkning nya medarbetare till deras kundcenter! Som kundrådgivare är dina arbetuppgifter varierande med ett huvudsakli... Visa mer
Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå ett härligt team av kollegor där du arbetar både med privat- och företagsärenden. Ditt engagemang för att skapa nöjda kunder genomsyrar hela arbetet och ditt främsta fokus är att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder.

OM TJÄNSTEN
Just nu söker vi på Academic Work för Swedbanks räkning nya medarbetare till deras kundcenter! Som kundrådgivare är dina arbetuppgifter varierande med ett huvudsakligt fokus på att hjälpa kunden att lösa sina problem.
Du arbetar i första hand med telefon men det förekommer även kommunikation i skrift. Kundrådgivaren hjälper kunder med frågor gällande Swedbanks produkter, tjänster samt guidar kunder i bankens digitala kanaler.

Du erbjuds


* Arbete på ett attraktivt företag
som har ett stort samhällsengagemang där de bland annat engagerar sig i Ung Ekonomi samt utbildar i Digitala Tjänster.
* Interna utbildningar
* Goda möjligheter till ett långsiktigt samarbete


ARBETSUPPGIFTER
* Hantera privat- och företagsärenden
* Supportera kunder och guida i hur de digitala tjänsterna bäst används
* Eskalera mer komplexa ärenden till rätt avdelning
* Erbjuda finansiell rådgivning genom att analysera och utvärdera exempelvis placeringsalternativ

VI SÖKER DIG SOM
* Har ca 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter så som admin/telefoni
* Generalistkunskap inom supportering/rådgivning
* Har en genomförd gymnasieutbildning
* Intresse för försäljning och kundservice

Som person är du:


* Pedagogisk
* Initiativtagande
* Analytisk
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående/ enligt ö.k.
* Omfattning: Heltid med goda chanser till ett långsiktigt samarbete
* Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras under processens gång
* Placering: Storgatan 8, Halmstad
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Swedbanks önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre